04
11/2012
0

Csinálj lámpát

Lámpagyártási projekt célja a konyha volt. Munkapult világítás. Nem akartam nagyot, drágát, stb. Megoldás a LED szalag. Minden szempontból tökéletes. Illetve két probléma mégis akad vele. Az egyik, hogy, ha csak úgy fel van nyalva a konyhaszekrény aljára, akkor szerintem egyszerűen gusztustalan. A másik, hogy a beszereléshez szükséges tápegységet, vezetékeket el kell rejteni. Természetesen mind a két probléma orvosolható egy kis ügyeskedéssel. Kinézet sokat javul, ha alumínium profilba (L) vezetjük a LED szalagot. Én az OBI-ban találtam megfelelőt, tűrhető áron. A profilt megfúrtam és apró csavarokkal rögzítettem a szekrény aljára. A szalagot az öntapadós részével csak bele kell ragasztani a profilba. A vezetékeket, tápegységet pedig elrejti a szekrény belseje. Egyszerűen megfúrtam és így nem kell gyönyörködni a tápegység látványában.

led lampa diy.jpg

A tűzhely feletti részt féltettem a felszálló hőtől, párától, ezért csak a tűzhelyig tart a LED szalag. LED-ről még annyit, hogy létezik 60 és 120 LED/méteres változatban. Ebben az esetben a drágább, de nagyobb fényerejűre szavaztam. Így az egész megvolt 8000 forintból. Majd elfelejtettem. Kell még egy kapcsoló. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislakas.blog.hu/api/trackback/id/tr734888177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása